"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/08/08 (17:57): Parallax Maping a Blender Node segítségével

A Parallax mapping (más néven offset mapping vagy virtuális elmozdulás mapping). A videójátékokban, illetve render(ek)ben alkalmazott technika már mindenki előtt ismert. Leggyakrabban a bump-map illetve a normal-map jól bevett szokás. Az alkotó és a felhasználó számára ez azt jelentette, hogy több látható mélységet kapott eredményül a megjelenítendő hardver teljesítmény-növelése nélkül, így nagyobb realizmust lehetett vinni az alkalmazásokba.

Mokazon most bemutatja a parallax-map hatását, mely az előbb említett módszereknek kiegészítője, de önállóan is alkalmazható. A node segítségével - és 10 réteg alkalmazásával - hogyan lehet elérni a bumb/normal hatást a Blender Game Engine-ben (BGE)


-----------

[stewet]