"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/07/25 (19:37): 3D spline mesh vonalvezetés és új topológia

A BSurfaces, egy olyan modellezési technika, amely egyesíti a szabadkézi eszköz és a topológia lehetőségeit. Alapja a Bezier görbékkel létrehozott élekből alkotott poligon felület(ek).

Felhasználható nyitott és zárt fomákra, és ezenkívül teljes mértékben kontrol alatt tartja az alakzatot, annak irányát és elfordításával a végső felületet. Az eredmény egy tiszta topológia, mely négyszög felületekből áll.

Egy ~35 perces videóval bizonyítja Eclectiel, hogy az add-ons eszköz megállja a helyét, ha véglegesen bekerül a Blenderbe.


BSurface Website

BlenderArtists Fórum

-----------

[stewet]