"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2015/02/05 (19:41): Procedurális fű árnyalás Node-dal

Első gondolatom az volt, hogy a Tippek közé sajtolom a képet. Igen, jól olvastátok, képet. Viszont szinte biztos vagyopk benne, hogy ezt a Menüpontot csak a kezdők lapozzák fel, ami aztán később feledésbe merül. Hát Hírt készítettem.

8x3k méreteivel az egész csomóponti szerkesztés látszik, az eredménnyel együtt. Részenként átvizsgálahtó, mi, mihez kötődik, minek mi a feladata. Szép és hasznos munka.

Fű Shader Node Alpokkal

-----------

[stewet]