"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/11/25 (20:55): A felhő generáló és a belső renderer segítségével

Egy személyes megjegyzéssel kezdeném: nekem ez a videó elég bejövős+ jók az idézetek [Berky].

Reynante Martinez írja:

Sziasztok, Blender Közösség! Mostanában sokat szórakozok a Blender-el, és nemrég rátaláltam egy Addon-ra, amit Felhő Generátor-nak neveznek.

(Nick Keeline-től). Elég régóta elérhető, és már azóta nagyon tetszik. Egyszerűen nem tudtam kiűzni a fejemből a gondolatot, hogy készítsek vele valamit

(míg a Partly Cloudy, Pixar-tól és a 'Cloudy with a Change of Meatballs' a Sony Pictures Animation-tól járt az agyam).

Valószínűleg a következő alkalommal pár karaktert rig-gelek evvel az Addon-al, és hagyom őket szét széledni. Emellett még kérlek titeket, hogy jelezzetek vissza, hogy mi más lehetséges, és hogy mik a határai ennek az Addon-nak. Köszönöm, és az alkotásom remélem tetszeni fog :)


Cloud Generator

-----------

[Berky]