"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/11/15 (20:14): Fejlesztői Feljegyzések

Az eddigi hírekben nem nagyon fedezhettetek fel a fejlsztők által kiadott leírásokat, de most Berky Balázs jóvoltából, aki vállalta a hírek egy részének fordítását!! (lásd korábbi hírek aláírásait), most ezt tesszük közzé teljes egészében! Kiváncsian várjuk a reakciókat, hogy mennyire olvassátok szivesen a fejlesztők híreit.


Fejlesztői feljegyzések; 2011 November 13

A kemény hétnek vége, Kamera követés, Cycles, Dinamikus festét és az Ocean Sim is a "trunk"-ban vannak már

(ami azt jelenti hogy a Blender fejlesztői verzió részét képezik, tehát a 2.61-es verzióban már benne lesznek.)

Thomas Dinges írta:

1) Blender 2.61

- Mind a négy projektet beolvasztottuk a fejlesztői verzióba, gratulálunk mindenkinek aki részt vett benne! :)

-Kamera követés, Cycles, Dinamikus festét és az Ocean Sim.

- Most már BCon3-ban vagyunk, ami azt jelenti, hogy a program stabilizálására és az új cuccok csiszolgatására

fektetjük a hangsúlyt. Ha minden jól megy, akkor december elején dobunk ki egy kiadásra jelölt verziót.

- Sergey Sharybin a mozgás követő kezelőfelületével fog foglalkozni, hogy könyebb legyen a kezdőbbeknek is.

Pár nevet egyszerűsíteni fog, stb.

- Dokumentáció az új cuccokhoz:

- Cycles: wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Render/Cycles

- Dinamikus festés: wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Modifiers/Simulation/Dynamic_Paint

- Ocean Sim: wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Modifiers/Simulation/Ocean

- Mozgás követőhöz még el kell készíteni.

2) Jelenlegi célok:

- B-Mesh: Ender79 csinált néhány változtatást, hogy a különböző festék módok működjenek, de még sok a tenni való.

- Cycles még nem készült ehhez az ághoz, evvel is kéne tenni valamit.

3) Dokumentáció:

- Megbeszélés Luca javaslatáról: lists.blender.org/pipermail/bf-committers/2011-November/034245.html

- Minden commit-nál az svn-ben kéne hogy szerepeljen az összes lényeges információ róla. Ez lehet magában a commit

üzenetében, vagy egy linken, blogon, stb., de inkább a wiki-n.

- Az új tulajdonságokhoz teszt és demo .blend fájlok-at kéne adni a teszt svn-ben.

Ezek a teszt fájlok alkalmasak kellenek hogy legyenek, a felhasználóknak, hogy tanuljanak az új tulajdonságról, és a

tesztelőknek is, hogy megerősítsék hogy működik. Adjatok szöveges információt is a .blend fájlban.

- A Wiki csapat segíteni fog a fejlesztőknek a dokumentumokat áthelyezni a wiki-re.

Kinevezünk majd hamarosan dokumentum tulajdonosokat is.

-----------

[Berky]