"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Blender leírások és oktató anyagok

 

Forrás: html://www.mindentbele.hu/

Írta: tutorfordítás by Rolee

Verzió: 2.43

Lézerkard készítése haloval

A tutorial eredeti nyelven megtalálható a blenderartists weboldalán.

Ezzel a tutorral szeretnék a tutorial írok táborába csatlakozni :). Sajátot egy ideig valószínű, hogy nem írok, de fordtásokkal még biztos jelentkezek. (Angolt nyomnom kell :) )


1. lépés

Adjunk a jelenethez egy plane-t és töröljünk 2 vertexet, hogy egy vonal jöjjön létre:


2. lépés

Néhányszor Subdivideljük... (kb. mint a képen )


3. lépés

Készítsünk mégegy vonalat úgy, mint az előzőt és ezt is Subdivideljük (kb. mint a képen), de ezt a vonalat valamivel hosszabbra csináljuk, mint az előzőt.


4. lépés

Adjunk a hosszabb vonalnak egy új materialt a képen látható beállításokkal. (színt természetesen te választhatsz)


5. lépés

Add az alábbi materialt a rövidebb vonalnak. ( teljesen fehérnek kell lennie, de az előző színét bármikor meg tudod változtatni )


6. lépés

Render!

*Megváltoztattam a színét zöldről sárgára a 4. lépésnél

Variálhatod a penge hosszát és az alpha beállításokat, hogy a lehető legjobb lézerkardot kapd.