"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Blender leírások és oktató anyagok

 

Forrás: MindentBele 3D Tutorialok!

Szerző: Stewet (2005 11 02)

Verzió: ???

Blender Knife Tool (Kés Eszköz) Beépített Script Modul


1. A script betöltése: Object / Script / Knife Tool


2. No Comment (az eredeti panelen nincs magyar felirat) :-)


3. Alapkocka a Blender indításakor Felülnézet


4. A VágóSík létrehozásához adj a jelenethez egy "sima" Plane-t


5. Méretezd át! (nem minden esetben kell ilyen nagyra méretezni - ezt a vágandó objektum mérete és formája határozza meg)


6. Helyezd el a Plane-t abba a pozícióba, ahol a vágandó objektumot el akarod metszeni! Kamera-nézetből [num0] és Solid módban jobban látod a vágósík helyzetét.


7. Előbb a vágandó Objektumot jelöld ki, aztán a VágóSíkot! Ha megfelelőnek tartod a beállítást, akkor most kattitnts a "CUT" Gombra a Knife Panelen!


8. Most sorban jelöld ki a "nem kívánatos" objektumokat és töröld ki! [] Erase


9. Fogadd el!


10. Most jön a Kocka kijelölés és törlés


11. Fogadd el!


12. Vágósík Kijelölés és törlés


13. A lemetszett kocka képe Solid nézetben. Mint látható a törlés helyén nincs felület! (Face)

Felületet létrehozni: Edit Mod-ban [TabKEY] kijelölni a leendő Face-t alkotó sarokpontokat (vertex), ezután az [] bill. leütésére létrehozza a felületet.


14. A sárga pontok (vertexek) lettek kijelölve a felület (Face) létrehozásához... és az [] után látható is a felület (Face).


15. Nincs más hátra: Render []