"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

BLENDER.HU projektek

 

SokoTruck


Állapot: 63%
Közreműködők: MsV, stewet, Dy, darkblender
Fázis: folyamatban (kódolás)
forrás blend fájl v0.63
Windows portable v0.63
Ubuntu .DEB v0.63
Linux portable v0.63

Pillanatképek







Koncepció


Egy a sokobanhoz hasonló játék összehozása a cél a Blender Game Engin segítségével. Az elképzelés szerint a 2D-s pályákat 3D-s, többszintes, csapóajtós, csapdás, forgó alkatrészekkel, futószalagokkal, és egyebekkel tűzdelt pályák váltanák fel. Az alap cél megmarad: Egy targoncával/autóval a ládákat meghatározott helyekre kell eljuttatni úgy, hogy csak tolhatod.

Feladatok


Pályák modellezése: MsV
Pályák textúrázása: MsV
Jármű modellezése: darkblender, MsV
Jármű textúrázása: darkblender, MsV
Zene: Dy
Videó: stewet
Játék logika: MsV

Folyamat

2010.07.30. - pályák: 12, 14-16
2010.07.24. - zene, motorhang, effektek, darkblender autója, autóválasztás
2010.07.23. - pályák: 5-11, 13
2010.07.21. - Pályák, rekord mentése, deb fájl fordítása
2010.07.20. - 3-4. pálya, menü
2010.07.18. - 2. pálya, visszafelé számlálás, pályaváltás
2010.07.17. - 1. pálya, autó, feliratok, számláló, csapóajtók
2010.07.16. - Autó szkriptelés tutor összeállítása